ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΗΡΑΣ
Δέσποινα Παπαγιαννάκη, Ελένη Ζούζουλα, Τατιάνα Λάπα, Μαρίνα Λέντζα, Γεώργιος Βαρκαράκης, Παναγιώτα Σκούρα, Βασιλική Κατσαρού
Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2019
Έτος δημοσίευσης:
2019
Συγγραφείς:
- Παπαγιαννάκη Δέσποινα, Νοσηλεύτρια , Γενικό Νοσοκομείο Θήρας
- Ζούζουλα Ελένη, Νοσηλεύτρια , Γενικό Νοσοκομείο Θήρας
- Λάπα Τατιάνα, Νοσηλεύτρια , MSc, Γ.Ν.Α. "Γ. Γεννηματάς"
- Λέντζα Μαρίνα, Νοσηλεύτρια , Γενικό Νοσοκομείο Θήρας
- Βαρκαράκης Γεώργιος, Ιατρός Παθολόγος, Διευθυντής Παθολογικού Τομέα, Γενικό Νοσοκομείο Θήρας
- Σκούρα Παναγιώτα, Διευθύντρια Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, Γενικό Νοσοκομείο Θήρας
- Κατσαρού Βασιλική, Προϊσταμένη Νοσηλευτικής Α’, MSc, Γενικό Νοσοκομείο Θήρας
Ευρετήριο όρων:
Σελίδες: 118-131
Περίληψη:
Η διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών από την ποιότητα της παρεχόμενης νοσοκομειακής περίθαλψης συμβάλει σημαντικά στην αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας. Σκοπός της μελέτης ήταν η διερεύνηση της ικανοποίησης των νοσηλευομένων ασθενών από τις υπηρεσίες φροντίδας που παρείχε το νοσοκομείο της Θήρας. Υλικό και μέθοδος: Το δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 100 νοσηλευόμενοι ασθενείς. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου το οποίο διερευνά την ικανοποίηση των νοσηλευόμενων ασθενών. Αποτελέσματα: Από τους 100 συμμετέχοντες, το 51.5% ήταν άνδρες. Αναφορικά με την παρεχόμενη φροντίδα από τους νοσηλευτές, το 95.9% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι είχε ευγενική αντιμετώπιση, το 89.8% δήλωσε ότι τους άκουσαν με προσοχή και το 78.8% ότι έλαβαν εξηγήσεις με κατανοητό τρόπο. Το 85.8% των συμμετεχόντων δήλωσαν ικανοποιημένοι από την καθαριότητα του δωματίου και του λουτρού και το 70.8% ανέφερε ότι είχε βοήθεια μετακίνησης προς το λουτρό. Επίσης, το 88.9% δήλωσε ότι, το προσωπικό του νοσοκομείου κατέβαλε προσπάθειες για την αντιμετώπιση του πόνου. Σχετικά με την καθοδήγηση των ασθενών κατά την έξοδο από το νοσοκομείο, το 65.8% του δείγματος ανέφερε ότι συζήτησε με το προσωπικό για τυχόν βοήθεια που θα είχε ανάγκη μετά την έξοδο ενώ το 70.6% ότι, έλαβε γραπτές πληροφορίες. Τέλος, το 82.1% των συμμετεχόντων θα σύστηνε το νοσοκομείο σε φίλους και συγγενείς. Συμπεράσματα: Η διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών θα πρέπει να ενθαρρύνεται στην καθημερινή κλινική πρακτική με απώτερο στόχο τη βελτίωση της παρεχόμενης φροντίδας.
Πλήρες κείμενο PDF