Ποιότητα παρεχόμενης φροντίδας ασθενών
Γεωργία Γιαννακοπούλου, Σοφία Ζυγά
Τρίτη, 1 Ιανουαρίου 2013
Έτος δημοσίευσης:
2013
Συγγραφείς:
- Γιαννακοπούλου Γεωργία, Νοσηλεύτρια, MSc, Γενικό Νοσοκομείο Σπάρτης
- Ζυγά Σοφία, Επίκουρος Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Τμήμα Νοσηλευτικής
Ευρετήριο όρων:
Σελίδες: 3-12
Περίληψη:
Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του χώρου της υγείας των τελευταίων ετών έχει παρατηρηθεί μια αύξηση του ενδιαφέροντος, όσον αφορά στην αξιολόγηση και μέτρηση της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας. Αν και οι επαγγελματίες της υγείας έχουν κατά καιρούς χρησιμοποιήσει ποικίλα μέσα μέτρησης της ποιότητας της φροντίδας, η ικανοποίηση των ασθενών κερδίζει συνεχώς έδαφος θεωρούμενη ως η κυρίαρχη μέθοδος συλλογής των απόψεων των ασθενών αναφορικά με την ποιότητα της παρεχόμενης σε αυτούς φροντίδα. Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών πρέπει να είναι συνεχής, προκειμένου να είναι δυνατές οι συγκρίσεις και η αξιολόγηση της επίδρασης των διάφορων παρεμβάσεων στη διαμόρφωσή της.
Πλήρες κείμενο PDF