Αποτελέσματα για: νοσηλευτική εκπαίδευση Η αναζήτησή σας έβγαλε 4 αποτελέσματα: Τόμοι/Τεύχη / Τόμος 12 (2023) / Τεύχος 3 Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2023 Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σάββατο, 1 Ιουλίου 2023Τα νέα τεχνολογικά δεδομένα δημιούργησαν την Εκτεταμένη ή Ψηφιακή Πραγματικότητα (Extended or Digital Reality - XR), όπου ανιχνεύεται η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας, η οποία μπορεί να είναι αρωγός της Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης. Σκοπός παρόντος άρθρου ήταν να διερευνηθούν οι δυνατότητες χρήσης της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Χειρουργική Νοσηλευτική Εκπαίδευση. Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε Τόμοι/Τεύχη / Τόμος 6 (2017) / Τεύχος 1 (Ιανουάριος-Απρίλιος 2017) Η ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2017Εισαγωγή: Ηγεσία είναι η διαδικασία επιρροής ενός ατόμου σε μια ομάδα ή οργανισμό και συνεπάγεται τον καθορισμό αντικειμενικών στόχων, τη δημιουργία κινήτρων για την παραγωγή έργου και τη συμβολή στην διατήρηση της ομάδας και της κουλτούρας της. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης ήταν να παραθέσει πληροφορίες σχετικά με το ρόλο του κλινικού νοσηλευτή ως ηγέτη και τα αποτελέσματα Τόμοι/Τεύχη / Τόμος 1 (2012) / Τεύχος 3 Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος 2012 Συνεχιζόμενη εκπαίδευση νοσηλευτών και νέες τεχνολογίες Σάββατο, 1 Σεπτεμβρίου 2012Εισαγωγή: Η πρόοδος στο χώρο της τεχνολογίας προσφέρει πλέον νέες δυνατότητες στη θεωρητική και κλινική εκπαίδευση των νοσηλευτών. Σκοπός: O σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα οφέλη της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και να παρουσιασθεί η εξ αποστάσεως και ηλεκτρονική εκπαίδευση των νοσηλευτών. Αποτελέσματα: Ο σύγχρονος νοσηλευτής οφείλει να διαθέτει και να διατηρεί επαρκείς Τόμοι/Τεύχη / Τόμος 11 (2022) / Τεύχος 4 Οκτώβριος - Δεκέμβριος 2022 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ Σάββατο, 1 Οκτωβρίου 2022Εισαγωγή: Η εκρηκτική τεχνολογική εξέλιξη, η αναγκαία πλέον χρήση του διαδικτύου στην καθημερινότητα, καθώς και η παγκοσμιοποίηση, είναι μερικές από τις παραμέτρους που διαμορφώνουν την κοινωνία και κατ’ επέκταση την εκπαίδευση του 21ου αιώνα. Η ετερογένεια στις τάξεις των προπτυχιακών φοιτητών της νοσηλευτικής κυριαρχεί και με τη σειρά της διαμορφώνει μια πλατφόρμα με διαφορετικές ικανότητες, επιδεξιότητες